Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Νίκος Βαρδάκας - Νοσταλγία







ΠΕΤΡΑΔΙ ΜΟΥ

Πετράδι μου πολύτιμο, σαν λέξη που
έπλασε ποιητής στην έμπνευση του βαστώ
στα χέρια μου ανάμεσα, αδύναμο σαν
τον αέρα που χαϊδεύει κρίνο.
Πετράδι μου ακριβό, εικόνα μοιάζεις
του ζωγράφου που το πινέλο του χρώμα
σκορπά στον πίνακα του.
Το κλάμα σου υγραίνει την αφή μου, μα
η θωριά σου είναι ευλογία που αγκαλιάζει
την πνοή μου.
Πετράδι μου μοναδικό σαν τραγουδιού την
νότα οι λέξεις είναι κύματα όταν στην θάλασσα
των ματιών σου ταξιδεύει η ψυχή μου…

ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ

Κατέβηκες αργά τα σκαλοπάτια, μέχρι να
φθάσεις στο κατώφλι του εαυτού σου.
Περίμενα με φίλο τη βροχή να μου ψελλίσεις
μια λέξη. Μάταια όμως.
Αυτή η διαδρομή, αυτή η κάθοδος έμοιαζε ίδια η
ζωή σου. Όπως όλοι οι άντρες που θυμάσαι ακόμα
και μοιράσατε στο χρόνο τις στιγμές σας.
Κάθε βήμα σου μια φωτογραφία, μια ανάμνηση σαν ταινία.
Ανταμώσαμε τα θέλω μας, μα ήρθε επιτέλους η ώρα για αλήθεια.


Επιλογές από τη συλλογή ''Νοσταλγία'' του Νίκου Βαρδάκα

https://issuu.com/lewnidasskylitzhs/docs/vardakas_e-book

Ο Νίκος Βαρδάκας γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1976. Ασχολείται από την εφηβεία του με την συγγραφή κειμένων. Η πρώτη έκδοση έργου του έγινε το 2013 από τις εκδόσεις Ρώμη με την "Πλατεία Συντάγματος". Έκτοτε έχουν εκδοθεί έργα του τόσο σε έντυπη όσο και σε μορφή free ebook. Διατηρεί το ιστολόγιο http://nicosvardakas.blogspot.gr/ όπου βρίσκονται συνολικά όλα τα έργα του.